Nie masz jeszcze 16 lat a chcesz zarabiać przez Internet?

Cześć kochani, dzisiaj przedstawię wam dwie rewelacyjne strony które umożliwiają legalnie zarabiać pieniążki osobom nieletnim. Nie masz jeszcze ukończonych 16 lat a chcesz zarabiać w Internecie, legalnie i bezpiecznie? Obserwując grupy o ''zarabianiu on-line'' na Facebooku zauważyłam, że bardzo dużo dzieci chce zarabiać tak jak ja ale nie mogą robić tego co ja bo nie mają skończonych 18 lat. Swoją drogą szkoda, że dorośli nie mają takiego parcia i otwartego umysłu na nowości, jak te dzieciaki. Widząc to postanowiłam poszukać alternatyw dla nieletnich i znalazłam dwie strony, które umożliwiają zarabiać pieniążki w bardzo prosty sposób, na obu stronach gromadzisz specjalne punkty a potem można je wymieniać na pieniądze, nagrody lub kupony Paysafecard. Jeśli masz w domu małego gracza, to pokaż mu te strony niech młody zarabia na tym co kocha robić po szkole. Wiem jak dzieci uwielbiają grać w gry godzinami, sama tak lubiłam spędzać czas wolny ale gdy się zorientowałam, że nikt mi za to nie płaci a tylko marnuję na tym czas przestałam to robić. Nie lubię marnować swojego cennego czasu i jeśli ty też tak uważasz to możesz połączyć przyjemne z pożytecznym i zacząć zarabiać na graniu w gry komputerowe.
Praca jest naprawdę prosta, wystarczy wykonywać zadania i odbierać punkty (bananki):
Jak widać po rankingu, te małe smyki całkiem nie źle tu zarabiają:
Dodatkowo możesz zarabiać w systemie poleceń:
Rejestracja:
Nagrody jakie możesz otrzymać wymieniając je za punkty (kamienie dusz):
Rejestracja:
Dlaczego warto się zarejestrować na tych stronach?
DZIĘKI TYM STRONĄ TWOJE DZIECKO NIE BĘDZIE WYCIĄGAĆ OD CIEBIE KASY NA KUPNO WALUT W GRZE, BO SAMO SOBIE NA NIE ZAROBI !
👉 Szybka rejestracja przez Facebook.👈
https://gamehag.com/r/377074
Obie strony są bezpieczne dla dzieci, przetestowałam je osobiście grając 5 lata temu i nadal działają.

Interesujesz się zarabianiem w Internecie i ciągle szukasz nowych sposobów na darmowe pieniążki?
Jeśli tak to koniecznie zaobserwuj mój blog żebyś bym na bieżąco z moimi postami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © FAUSTYNA , Blogger